Добре дошли в моя шарен свят!

неделя, 5 февруари 2012 г.

ШАБИ ШИК

Тони, явно съм пропуснала да те поздравя за празника в правилния момент, но...по-добре късно отколкото никога. Първо ти благодаря за винаги милите думи и коментари на нашите публикации и за присъствието ти в блог пространстовото с прекрасните ти проекти. Желая дълголетие на творческата ти мисъл и на блогът ти.
Признавам си, че досега не бях чувала за стила ШАБИ ШИК. Тази картичка с размери 13.5см./21.5см. изработих преди няколко дни за моя позната, която искаше да изненада своя приятелка за рождения ден. Дали някой е разпознал момичето? Оказа се, че тази черно-бяла снимка е на мис Македония 2010г. Стефани Борсова.
За съжаление снимката на картичката ми не е много качествена, но в действителност сивото е много нежно, а розите стоят прекрасно на тъмния фон от косите на тази млада госпожица. Аз си харесвам и канта от бели полусферични перлички...
И така това е първата ми картичка със снимка за първата годинка от блога на Тони, за първото предизвикателство. Приятни мигове и успех на всички момичета.

2 коментара:

  1. Чудесна картичка, Руми! Поздравления!

    ОтговорИзтриване
  2. О, Руми, съвсем не си изпуснала правилния момент! Та той продължава цяяяял един месец! Момичето определено не го познавам, но пък картичката е станала много красива, нежна! Тези виещи се рози носят толкова очарование в себе си!
    Добре дошла на купона! С много красота и стил се присъединяваш към Предизвикателство №1!

    ОтговорИзтриване